Pengorganisasian Ruang Kecil : Panduan Untuk Memaksimalkan Ruang Anda

Saat kita mengagumi  ruangan yang luas di rumah besar yang kita lihat di majalah atau di tv, cobalah hadapi itu: mungkin kebanyakan dari kita tidak miliki itu. Sebaliknya, kita tinggal di rumah, apartemen, atau kondominium dengan kamar kecil dan  lemari lebih kecil. Tapi anda dapat menikmati sesuatu yang terorganisir, tidak peduli bagaimana ukuran ruang anda.
Dalam hal ini melalui sebuah buku ini, pembaca akan belajar bagaimana untuk melakukan sebuah audit room-by-room ruang mereka untuk melihat apakah itu berfungsi dengan benar dan membuat setidaknya ada ruang penyimpanan dan menemukan cara-cara cerdik untuk menambah lebih kreatif mencari cara untuk mengatur perabotan dan aksesoris yang memaksimalkan ruang dan membawa harmoni dan gaya ke rumah anda.
menarik bukan....
download

1 komentar:

  1. Did you know there's a 12 word sentence you can communicate to your partner... that will induce intense feelings of love and impulsive appeal for you buried inside his chest?

    That's because deep inside these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, adore and care for you with his entire heart...

    12 Words Will Fuel A Man's Love Instinct

    This instinct is so built-in to a man's genetics that it will make him try better than before to to be the best lover he can be.

    Matter-of-fact, triggering this influential instinct is absolutely mandatory to achieving the best ever relationship with your man that the second you send your man one of these "Secret Signals"...

    ...You will soon find him expose his soul and mind to you in such a way he haven't expressed before and he will identify you as the one and only woman in the world who has ever truly fascinated him.

    BalasHapus